Whether I Look Older?

Not only the question, but it also the answer, hehehe... Sebenarnya saya mengakui yang saya ni memang nampak tua. Sebelum ni ramai yang mengiakan. Ramai yang terkejut bila saya bagitau umur saya. Bukan saya nampak muda daripada umur sebenar saya, tapi nampak tua, hehehe... Ada yang ingat saya ni dah ada anak dua. Dan baru2 ni semasa saya mendaftar diri di UTM sebagai pelajar Sarjana, ada pelajar menyangka yang saya ni pelajar PHD. Agaknya macamanalah saya ni kelihatan di mata orang lain yer... Tapi, saya ni memang adalah gak ciri2 tua tu, hehehe... Saya ni dah ada uban tau, sedangkan umur saya baru 27 tahun. Maybe mewarisi keluarga sebelah arwah ayah saya yang kebanyakannya memang banyak uban. Abang saya yang sulung pun dah beruban; umurnya belum sampai 40 tahun lagi. Then, saya ni memang berisi sikit macam abah2 gitu, hehehe... Tapi, sebelum ni, saya tak berisi pun, tapi statement tentang saya nampak tua memang dah kedengaran di telinga. Tapi, ada gak yang cakap saya ni bukan nampak tua, tapi nampak matured...

4 ulasan

aDisH.sHidA berkata...

hehehe...gelak dulu..nampak tua ke..tp comey je kan...betul tu bukan tua tp matured...kalau shda lak org tak percaya bila gtau umo betul dorang snagka lagi muda...eh bukan nak perasan tau..pernah terpaksa tunjuk ic hehe

apa pun syukur atas kurnia drpd Ilahi

gadisBunga™ berkata...

saya pun ada uban tapi kalau terlebih makan megi jer...huhuhu.

tapi yg sebenarnya saya tua setahun dari awak. :D

CikguAreefNaim berkata...

@aDisH.sHidA

baby face lah kononnya tu, hehehe...

CikguAreefNaim berkata...

@gadisBunga™

oo klu tk makan megi uban tu tkde ke?

oo kira awak sebayalah ek ngan kak ayu n si shida atas ni...

Dikuasakan oleh Blogger.