Attend My 1st Class


Rasanya, buat masa ini kebanyakan entri2 di Hijrah ini, akan berkisar tentang kehidupan baru saya sebagai pelajar Sarjana di UTM.
lk
Semalam, saya telah menghadiri kelas yang pertama iaitu bagi subjek Technology and Media Design. Pada semester ni saya telah mendaftar 3 subjek iaitu Technology and Media Design, Authoring System dan Visual Technology Production.
lk
Untuk subjek Technology and Media Design, pensyarahnya ialah Dr. NorAffandy Yahya; my programme coordinator. Baru 1st class, tak tau lagi susah ke senang subjek ni. And the class will be conducted in English sebab ada international student. Saya ni bolehlah faham sikit2 when people speak in English, tapi tang nak cakap sendiri ni yang berbelit sikit. Banyak makan belacan, hehehe...
lk
Dalam kelas ni, buat masa nilah (lepas ni maybe the number in the class will be increasing coz this week many student still registering the subject, so ada yang tak attend class lagi) ada 4 orang international student, Yahya from Yaman, Ebtessam from Libya, Yanti from Indonesia and sorang lagi saya tak ingat nama dia, Chinese girl from China.
kj
Kelas saya semester ni, semuanya dilaksanakan di computer lab di tingkat 4, bangunan Fakulti Pendidikan. Alamatnya kuruslah nanti, hehehe... Yelah, selalu balik sekolah makan tido jer. Sekarang kena attend class. Pastu class tingkat 4, naik turun tangga jer. Bagus gak ek... Tengoklah, lepas ni saya dah slim, heheheh... Oklah, sampai sini dulu... Nak rehat jap, pastu nak siap2... Petang ni ada class...

2 ulasan

Unknown berkata...

selamat berjuang utk pengajian cikgu.Rasanya fakulti FPPSM (fakulti saya dulu) depan fakulti cikgu..hehe..

Mcm kenal je pensyarah tue..

good luck k

Azaref berkata...

To Cikgu Ina,

Thanks a lot. Ha ah memang berdepan pun. tpi, FPPSM tu stand 4 what yer, sy perasan je tapi tak tau fakulti apa... kalau awak background pendidikan mesti awak kenal lecture2 tu kan...

Dikuasakan oleh Blogger.