Pemburu Mimpi

lk
Salam hormat semua. AlhamdulilLah, saya baru sahaja selesai membaca novel ini, yang saya pinjam daripada rakan sekerja saya Kak Saemah. Pada mulanya, saya kurang berminat untuk menghabiskan bacaan kerana plot-plot awalnya kurang memikat hati saya. Tapi, bila dok saje2, teringin lak untuk baca novel ni sampai habis. Seronok lak membacanya sehingga ke muka surat terakhir, walaupun saya tidak setuju pada beberapa isu yang diutarakan di dalam novel ini. Walaubagaimanapun, saya tetap mencadangkan kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk membaca novel ini terutamanya politikus wanita, feminisme, NGO (yang berkaitan kekeluargaan Islam) dan sebagainya. "Yang baik jadikan teladan, yang tak baik jadikan sempadan". "Pandai-pandailah menilai yang mana intan, yang mana kaca". Selamat membaca...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.