Senarai Tugas 2010

Pada hari Isnin yang lalu, 21 Disember 2009 saya telah menghadiri Mesyuarat Pengurusan Awal Tahun 2010 bagi SK LKTP Sungai Sayong (sekolah saya lah, takkan sekolah orang lain lak, hehehe...). So, apa lagi, dah dapatlah senarai tugas untuk tahun 2010. Inilah tugas-tugas saya untuk tahun 2010 ni :
lk
Guru Bertugas Mingguan (dah tentu lah kan, saje je enterframe, hehehe)
AJK Panitia Agama Islam
AJK Panitia Bahasa Arab
Penyelaras Surau
AJK Guru Sekolah Selamat Bersepadu
AJK Guru Rakan Cop & Anti Dadah
AJK Guru Bimbingan & Kaunseling
AJK Guru Rumah Sukan
Persatuan Agama Islam (Ketua Guru)
Kelab Boling (AJK Guru)
lk
Ni je lah tugas-tugas saya untuk 2010 ni. Sebenarnya lebih kurang je dengan tugas-tugas untuk tahun sebelumnya. Harap2nya saya dapat melaksanakan tugas-tugas tersebut dengan baik dan disertai dengan hati yang ikhlas. Selalunya, kalau saya rasa saya tak laksanakan tugas yang tersenarai dengan baik, saya takkan masukkan nama tugas tu dalam borang penilaian prestasi.
lk

Ikhlas...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.