Yang Ditunggu-Tunggu

Apa la yang ditunggu-tunggu tu ek? He3...
lk
Actually, semalam saya dah dapat surat pengesahan jawatan sebagai seorang Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah DG41 (cikgu la). Alhamdulillah, syukur pada Allah atas kurniaan rezeki-Nya dalam bulan Ramadan yang berkat ni, walaupun saya bukanlah seorang hamba-Nya yang taat. Tapi, inilah bukti kasih sayang-Nya...
lk
So, baru la rasa lega bila dah sah jawatan ni. Tempoh perkhidmatan saya mulai tarikh posting 11 Julai 2007 sehingga mendapat surat tersebut pada hari semalam adalah selama 2 tahun 1 bulan 3 minggu dan 3 hari. So, lepas ni barula boleh nak ambik PTK. Tapi, untuk mohon HLP tak leh lagi, sebab syaratnya bukan hanya telah sah jawatan, tapi telah berkhidmat 3 tahun dan ke atas.
lk
So, in sya Allah, bulan 12 ni kalau ada rezeki saya akan sambung belajar di peringkat Sarjana di UTM. Targetnya, in sya Allah untuk PHD akan cuba untuk mohon HLP. Semuanya hanya perancangan saya, Allah sahaja la yang layak untuk menentukan segala-galanya...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.