Sms Hari Rayaku

Saya dah dapat banyak sms hari raya daripada insan-insan yang mengenali diri saya ini. Tapi, ada di antara sms tu, tak dapat saya pastikan pengirimnya coz number pengirim tu takde dalam senarai phonebook handset saya tu, sebab kan rumah saya kena masuk perompak bulan 4 yang lalu; handset saya kena rompak sekali. And, saya sebenarnya belum sempat lagi nak balas semua sms tu. Tapi, saya mesti postkan sms2 tu kat Elhaamy ni, sebab phone memory saya dah penuh. Biasalah handset murah, tak leh simpan sms banyak2. Hehehe...
lk
Rumah dihias bagai istana. Buat persiapan di `Aidilfitri. Jari disusun, maaf dipinta. Sms dihantar pengganti diri. Semoga Ramadan kali ini lebih baik buat kita berbanding sebelumnya dan akan meninggalkan impak yang sangat bernilai buat bekalan hidup yang bakal kita tempuh di hari2 yang mendatang, in sya Allah. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin.
~En. Zakaria Klang~
190909/0743am
lk
Sebening air wudhu', sesuci al-Qur'an, semerdu alunan zikir, seindah solat 5 waktu, setenang hati yang tiada rasa benci dan dendam. Andai tanganku tak sempat berjabat, jika muka tak sempat bertatap, bukalah pintu maaf untukku, selamat menyambut Aidilfitri.
~Shahmila~
190909/0453pm
lk
Ya Allah, seketika di tahun ini, In sya Allah muncul hari baru yang ceria. Engkau muliakan dan sayangi penerima ucapan ini, berkati keluarganya, sihatkan tubuh badannya, limpahkan rezekinya, jauhkan daripada fitnah, penganiayaan dan penghinaan, suburkan benih keimanan dengan penuh rasa kasih sayang serta taqwa tanpa alasan. Makbulkan cita2nya yg murni. Amin ya Rabbal `Alamin. Selamat Hari Raya.
~Syam~
190909/0637pm
lk
Bakar lemang sambil berdiri. Untuk juadah di Aidilfitri. Nak hantar kad raya posmen dah cuti, sms saje jadi pengganti, selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin.
~Nik Hazmi~
190909/1143pm
k
Walau langkah tidak bertemu, tangan tidak berjabat, lafaz tidak terdengar, mata tidak bertentang... Mohon maaf atas segala kekhilafan kerana ada ketikanya mata silap memandang, telinga salah mendengar, lidah terlanjur bicaradan hati tersalah menduga. Salam Aidilfitri.
~Ayu Dijah~
190909/1147pm
lk
Taklah banyak sangat sebenarnya. Heheheh. And thanks a lot to Ustaz Rashid, Aainaa, Zul Salleh, Kak Hajjah Aini and Faisal Maksom atas kiriman sms mengucapkan selamat hari raya...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.