Tataaa...

Itinerary untuk percutian ke Kota Singa

In syaa Allah, saya akan pergi bercuti ke Kota Singa mulai esok, Isnin (10 Disember 2012) hingga Rabu (12 Disember 2012). Doakan agar perjalanan saya dipermudahkan ye! Selamat pergi dan selamat kembali...

Kepada semua yang menyertai Contest - Fotografi Ceriakan Hidupmu! terima kasih saya ucapkan. Begitu juga kepada semua yang sudi untuk 'follow' blog saya ini. In syaa Allah, nanti saya akan berkunjung balas ke blog anda pulak ye... Nantikan kunjungan saya. Hehehe :) Tataaa...

6 ulasan

Tanpa Nama berkata...

Wow...Selamat bercuti ye Abg Ariff~

aDisH.sHidA berkata...

selamat bercuti...waaaaaaaah sebulan 2x pegi kota singa...jeles jeles..nak something dr sana...

gadisBunga™ berkata...

nak FM!!! hihihi~

CikguAreefNaim berkata...

@Kelana Cinta

tq :)

CikguAreefNaim berkata...

@aDisH.sHidA

tq... tu ari join gathering ngan kwn2... masa tu tk beli pe, kamera pun tk bawa sbb dh tau nak gi bercuti...

ada something dr sana... ENTRI... hehehe...

CikguAreefNaim berkata...

@gadisBunga™

apa FM tu? (buat2 tk tahu, hehehe)...

GB, awak kena gi sana tau... sana banyak tempat best nak shoot... sy rasa macam tk puas je lg nak amik gambar...

Dikuasakan oleh Blogger.