Dah Lama Mengidam...

Mengidam mengalahkan 'mak buyong', hehehe... Mengidamkan pe tu? Mengidam nak makan durian crepe, hehehe... Dah lama teringin nak makan. Kalau pegi pasaraya tu dok usha-usha je kalau ada orang jual. Tapi, tak pernah jumpa pun, huhuhu...

Mungkin hari ni dah rezeki saya kan. Petang tadi saya bawa family ke Senibong Village Seafood di Permas Jaya, Johor (nanti saya buat entrinya ye). Saje nak belanja family makan sempena dapat bonus, hehehe... Sampai tu sebelum Maghrib. So, plan lepas solat Maghrib baru nak gi makan. On the way nak gi Masjid tu, tetiba saya nampak orang jual durian crepe ni. Excited sangat! Yelah, dah lama saya teringin nak makan... Memang jakun habislah, hehehe... Mula-mula tu beli 3 paket je. Then lepas solat tu, gi singgah beli 5 paket lagi. Tamak betul! Hahaha... Alah, saje buat makan-makan sendiri and bagi-bagi kat orang. AlhamdulilLah, takdelah ngences lagi nanti, hehehe...

RM10 sepaket... Sepaket tu ada 6 biji

Keranamulah aku dok mengidam, hehehe...

2 ulasan

SyaNa berkata...

wah DC da jual kt tepi2 jalan ek
bagus penjual ni

CikguAreefNaim berkata...

@SyaNa

tulah... :)

Dikuasakan oleh Blogger.