Flora @ Selai







Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera
Jom kita cuci-cuci mata
Dengan keindahan flora ciptaan Allah SWT

Saya merakamkan gambar-gambar di atas ni
Sewaktu menyertai ekspedisi 4X4
Ke Taman Negara Johor Endau-Rompin (Selai)
Pada 05 November 2010 yang lalu
Tapi gambar yang bawah sekali tu bukan di Selai
Tapi dirakamkan di sebuah ladang kelapa sawit
Dan berdekatan dengan Pejabat Taman Negara di Pekan Bekok

Saya memang suka merakamkan gambar flora dan fauna ni
Sehinggakan rakan-rakan yang sama-sama dalam ekspedisi tu dok berkata
"Asyik ambil gambar pokok je, ambillah gambar orang lak"
Hehehe...
Tapi, kalau tanya saya nama flora-flora tu
Sori yer, saya memang tak tahu

4 ulasan

Unknown berkata...

salam..walau saya penat dan letih dgn jadual hari ini..

tetap nak komen di blog cikgu


PS: saya pernah kesana juga.. 1 mei bersama cikgu mahrozan

CikguAreefNaim berkata...

wsalam...

tqvm kak ayu!

blogger tegar mmg mcm tu...
sorile sy jarang nak bagi komen kat blog kak ayu...
masih dlm proses tuk merajinkan diri...

ha ah, sy dgr byk dah trip yg gi selai ni. anak murid sy pun ada ckp die dah pegi selai ikut cikgu marozan...

Tanpa Nama berkata...

cantik r sumer gmbr nie...
teror cameraman die..

CikguAreefNaim berkata...

to anon,

tq! sy amatur jer... belum pro sgt lg...

anyway, tq atas pujian tu... beri smgt tuk sy lbh belajar...

Dikuasakan oleh Blogger.