Award Blogger Cemerlang

Create your own banner at mybannermaker.com!

TQ to Loqman Hakim aka Cikgu Akim for this award
I'm so so appreciated it

Actually, award ni diberikan
Sebab saya dengan ikhlas hatinya
Telah follow blog Cikgu Akim ni
Hehehe...
Saya ikhlas ok!

Bersempena dengan dapat award ni
Kenalah buat homework sikit
Kalau tak buat
Nanti Cikgu Akim rotan
Hehehe...

Soalan 1 : Pandangan tentang blog Cikgu Akim

Erm, tak tau nak komen apa
Actually, tak explore lagi blog Cikgu Akim ni
But for the 1st impression, oklah
(Macamlah blog saya bagus sangat kan? Hehehe...)
Keep it up bro!
In sya Allah, nanti saya datang selalu yer...

Soalan 2 : A short description about my blog

Ok, sikit je kan?
Sebelum ni nama blog saya Elhaamy (Ilhamku)
And now known as Hijrah
Cukup kan?
Hehehe...

Soalan 3 : Tujuan saya berblogging

Awalnya, saya tertarik dengan blog rakan saya
Masa tu, bagi saya orang ada blog ni
Memang hebat!
So, saya pun teringin gak nak jadi orang hebat
Hehehe...
Tetapi, sekarang tujuan lebih kepada sharing
Sharing is caring!
Am i right?

Ok, done! Alhamdulillah
Cikgu Akim, nice to meet you
Ukhwah filLah!

8 ulasan

Cikgu Akim berkata...

thnks..salam perkenalan~terharu baca..hehehhe

CikguAreefNaim berkata...

to Cikgu Akim,

alakan ala2 org dpt award tu... ucapan kenala touching sikit, hehehe...

Unknown berkata...

salam..

dah 2 hari kak ayu tak singgah sini
agak tertekan sikit hal nyata, hingga tertinggal kawan-kawan alam maya

tahniah cikgu dapat award...anda memang layak

CikguAreefNaim berkata...

wsalam kak,

takpe kak, utamakn yg lbh utama drp yg utama, krn yg utama itu lbh utama drp yg utama...

ala, tuan award tu yg baik hati kak... tu kat atas tu cikgu akim... dpt award sbb follow blog die... tq cikgu akim!

kak ina kl berkata...

nanti kalau kamu nak upload gambar kat blog selalunya kat situ tulis limit dah cukup.

kenalah buka blog baru ataupun suruh ajer member blog tolong ajarkan.

akak pun tak reti ada member yang tolong buatkan

nanti gi johor bolehlah gi ke batam ni.

CikguAreefNaim berkata...

to kak Ina,

TQ 4 sharing... yela, klu entri takde gambar tak best lak kan kak?

nak gi batam leh naik feri dari the zone @ stulang laut. tp biasa je kak batam ni...

kiteorg pegi pun saje nak tgk tpt org. then dah passport, so nak memenuhkan passport je, hehehe... nak gi jauh, tak mampu...

mummysyafie berkata...

taniah dapat award Areef..n thanks gak sebab sudi singgah kat blog akak..lepas ni rajin² la singgah..leh kenalkan dengan yang lain.

CikguAreefNaim berkata...

to mummysyafie,

tq kak... and u r welcome... actually, sy mmg pembaca setia blog akak tu, just never leave any comments before... tq sudi ziarah ke blog sy...

Dikuasakan oleh Blogger.