Myself


Sesekali tuan blog nak enterframe, hehehe... Saya jarang sekali memiliki foto secara berseorangan juga berkumpulan. Kerana di sekolah saya yang selalu mengangkut kamera mempotretkan momen-momen terindah, justeru jarang sekali saya berpeluang untuk sama-sama bergaya di hadapan lensa kamera. Lagipun, sebenarnya malas nak ber'posing-posing' ni, hehehe...

Gambar kat atas ni dikandid rakan sekerja saya, Kak Dil. Tq Kak Dil! Walaupun kandid, tetap pose yang menarik kan? Hahaha... Masuk bakul angkat sendiri. Keep your good job Kak Dil! Gambar ni dirakamkan pada 14 Oktober 2010 yang lalu sewaktu kami sedang duduk-duduk sambil menikmati kuetiau yang dibawa rakan sekerja kami, Kak Marina.

2 ulasan

Unknown berkata...

oo ini tuan blog rupanya..:-)

Areef berkata...

cikgu mia,

ye saya, hehehe... XXL kan? hehehe... nanti nak wat tutorial ngan cikgu mia, hehehe...

hopefully persiapan walimah cikgu mia akan dipermudahkan allah... amiin..

Dikuasakan oleh Blogger.