Kaciwa!!!

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera.

Rasa rindu nak menulis, tapi dek kesibukan, hasrat itu terpaksa dilupakan buat sementera waktu.

Straight to the point...

Kaciwa aka kecewa, hehehe... Kecewa pun leh senyum lagi kan, huhuhu... Sedih lak, hehehe... Senyum pulak... Apa-apa jelah...

Kecewa sebab tak tersenarai langsung sebagai pemenang even pemenang tempat terakhir dalam Contest - Gambar Kenangan Open House Aidil Fitri 2010 (Rumah Terbuka) anjuran Kak Ina KL, huhuhu.

Ini gambar yang saya pertaruhkan, tapi takde rezeki lak, hehehe.... Resultnya boleh klik di sini, di sini dan di sini. Berapa banyak di sini dah! Hehehe... Tahniah pada semua pemenang!

Then, kecewa sebab tak berjaya disenaraipendekkan di dalam contest Digi iPhone4 anjuran Nuffnang; the Asia Pacific's First Blog Advertising Community.

Ini adalah entri penyertaan saya yang juga tidak membuahkan sebarang rezeki, tapi sebenarnya fun gak join contest ni, hehehe... Tapi, sampai sekarang Nuffnang still tak announced the shortlisted. Saya hanya sekadar mendapat email pemberitahuan yang menyenaraikan nama-nama blog yang disenaraipendekkan. Tak taulah saya yang salah baca ke? Hehehe... Anyway, kepada yang terpilih tu tahniahlah yer...

4 ulasan

Unknown berkata...

next time, cuba lg..

CikguAreefNaim berkata...

to cikgu mia,

tq 4 ur moral support!

pirana_kecik berkata...

xper.lom ada rezeki tuu..nnt usaha lagi..

CikguAreefNaim berkata...

to cik pirana...

tqvm!!! amiin...

Dikuasakan oleh Blogger.