Pemenang "Pertandingan Memberikan Nama Basikalku"


Assalamu `alaikum dan salam sejahtera.

Dengan ini, saya ingin mengumumkan bahawa En. Azemi Ali daripada blog Hidayah Iman Amal telah berjaya dipilih sebagai pemenang bagi "Pertandingan Memberikan Nama Basikalku" yang telah saya anjurkan sebelum ini. Tahniah diucapkan!

Nama basikal yang beliau cadangkan ialah "PrimaGatih" yang menggabungkan maksud "utama" dan "kayuh".

Kepada yang tidak berjaya, tahniah juga saya ucapkan kerana anda telah memberikan semangat dan motivasi kepada saya di dalam memastikan blog kesayangan saya ini akan sentiasa dikemaskini, in sya Allah...

Kepada En. Azemi Ali, sila emailkan kepada saya alamat dan no.telefon bagi urusan pengiriman hadiah. Begitu juga kepada peserta-peserta yang lain. In sya Allah ada hadiah saguhati untuk anda semua. Emailkan di arrijal_82@yahoo.com.

Terima kasih. Salam ukhwah buat anda semua!

4 ulasan

hans berkata...

tahniah pada pemenang

CikguAreefNaim berkata...

hans, awak pun kreatif gak.tp biasalah adat pertandingan ada yg menang ada yg kalah kan... rezeki sume di tgn allah.tq krn sudi join...

Azemi Ali berkata...

Salam Tuan Areef,

Tak sangka pula boleh menang. Penyertaan last minute tu.

Terima kasih tuan. Nanti saya emelkan details saya.

Harap tuan mula berbasikal lepas ini. Mungkin hujung minggu ni ke. Riadah untuk kesihatan.

CikguAreefNaim berkata...

En. Azemi,

panggil saya areef jer, hehehe... tak yah tuan2...

tulah rezeki last minute tu...

sy dah check email tu...

tula, belum berkesempatan nak mula, sejak 2 menjak ni petang jer, hujan berdentam dentum...

Dikuasakan oleh Blogger.