Selamat Bercuti

lk
Assalamu `Alaikum dan salam sejahtera buat semua. Adui, dah lama tak update Elhaamy ni. Walaupun dah ada waiting list, still tak berupdate gak kan... Bukan apa, bulan ni busy sikit dengan pelbagai aktiviti. So, sekarang ni dah mula cuti sekolah, hehehe... bestnyer... Bolehla nak update all the backdated entries, in sya Allah. Pasal waiting list tu, saya saje letak supaya saya senang nak post entri2 yang backdated tu, bukan saya nak menunjuk yang saya ni sibuk sangat, mengalahkan Pak Menteri, hehehe... Sebab setiap aktiviti yang saya letakkan dalam waiting list tu, ada sesuatu yang ingin saya kongsikan. So, janganla ada yang beranggapan saya ni cam "Masuk bakul angkat sendiri" or ada yang membayangkan yang saya ni cam guru cemerlang jer, hahahaha... Saya ni biasa jer... Selalu malas n suka tangguh keja, kekadang rajinler... Tapi, saya bukanlah guru cemerlang sepertimana yang anda bayangkan... Selamat bercuti buat semua guru, murid and pelajar yang sedang bercuti. Gunakanlah cuti anda sebaik mungkin dengan aktiviti tido, zzzzzzzz.... heheheh... Takdela, tu saya je...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.