Selawat Syifa' Untuk Anakandaku NurFatimah

Anakandaku? Sebenarnya NurFatimah adalah puteri kesayangan sahabat saya Khadijah Ismail dan Muhd Ramadhan Fitri Elias. Kedua-duanya adalah sahabat saya ketika sama-sama menuntut di UM. Tidaklah rapat sangat. Tapi, memang saling mengenali. Baru2 ini saya mendapat sms daripada sahabat saya; Farha Muhammad (kakak ipar Khadijah) yang telah menyampaikan khabar duka yang menyatakan bahawa NurFatimah kini berada di dalam wad ICU, Hospital Putrajaya di dalam keadaan koma dan kritikal. Di sini saya tak mahu menceritakan sabab musabbabnyer, cuma sekadar memohon kepada sesiapa sahaja yang mungkin ada menziarahi Elhaamy ini, agar mendoakan kesihatan dan kesejahteraan buat NurFatimah, kerana ketika ini hanya doa sahajalah yang mampu dilakukan demi memohon pertolongan daripada-Nya... Kalau nak tahu cerita lanjut bolehlah ziarah ke blog sahabat saya; Mastura Salleh di http://an-naurah.blogspot.com/.
lk
kj
SyafakilLah...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.