Tahniah


Sebenarnya, saya hanya menyediakan teks pengacara majlis untuk Majlis Penutupan Kursus Imam Pelapis Sekolah-Sekolah Menengah Peringkat Negeri Johor Tahun 2009 tu. Tapi, bukan saya yang mengacarakan majlis tu. Untuk pengetahuan semua, majlis tu telah diacarakan oleh 2 orang puteri yang merupakan peserta bagi kursus tersebut. Tapi, saya terlupa nama mereka. Saya dah minta mereka tuliskan nama pada secebis kertas, tapi saya dah hilangkan kertas tu tak tau di mana. Huhuhu. Yang saya ingat sorang tu merupakan pelajar daripada SMKA Segamat (sekolah saya dulu k, hehehe) dan sorang lagi dari SBPI Mersing (adik tolong betulkan ye, ustaz tak pasti sangat). Kalau adik berdua ziarah ke blog ustaz ni, tolong updatekan nama adik berdua yer.
lk
Tapi yang pasti kedua-duanya memang berbakat. Apa tidaknya, sejurus sahaja habis majlis tersebut, mereka telah menerima ucapan tahniah daripada pegawai-pegawai daripada Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pelajaran Negeri Johor dan pegawai-pegawai daripada Unit Pendidikan Islam, Pejabat Pelajaran Daerah-Daerah yang hadir kerana mereka telah berjaya mengacarakan majlis tersebut dengan baik. Tahniah ye adik-adik! Bagi saya mereka memang berbakat dan mempunyai potensi. Mudah-mudahan dengan bakat dan potensi yang mereka miliki dapat digunakan untuk usaha-usaha dakwah Islamiyyah di atas muka bumi ini.
lk
And tahniahla buat adik dari SMKA Segamat tu kerana telah dinobatkan sebagai peserta terbaik perempuan. Ustaz tumpang gembira, kerana adik adalah generasi SMKAS. He3... Moga adik2 berdua akan terus berjaya dalam segala bidang yang diceburi; berjaya di dunia dan juga di akhirat. Ma'at taufiq wan najaah...
lk

~update~ Nama 2 puteri tu ialah Nur Safuhah binti Md Yusoff (SMKA Segamat) & Nurhasliza binti Zolkefli (SM Sains Sultan Iskandar, Mersing). Baru jumpa cebisan kertas tu. He3...

4 ulasan

Safuhah Yusoff berkata...

ya Allah ustaz, sudh 2 tahun kursus imam tu,sya bru baca blog ustaz..:-) syukran atas ilmu yg diberi..

CikguAreefNaim berkata...

to mawarberduri,

ni hasliza ke safuhah... mcmana leh jupa entri ni... tp dulu ust mmg ada bg link blog ni kan... ilmu tu semua milik allah, ust hanya menyampaikan shj...

Safuhah Yusoff berkata...

saya safuhah..

CikguAreefNaim berkata...

to safuhah,

:)

Dikuasakan oleh Blogger.