Festival Nasyid Sekolah-Sekolah KPM Peringkat Kebangsaan Tahun 2009

Salam ukhwah buat semua... Dalam entri sebelum ni, saya ada menyebut tentang Festival Nasyid Sekolah-Sekolah KPM Peringkat Kebangsaan Tahun 2009 yang dilaksanakan di Negeri Pahang Darul Makmur. Cerita je tentu tak best kan. Sebab saya pun bukannya terlibat pun dengan Festival tu. So, saya telah berusaha untuk mengumpulkan klip video kumpulan-kumpulan yang telah bertanding untuk tatapan dan panduan kita semua. Cari kat youtube je. Tapi, tak semuala yang saya jumpa. And saya sebenarnya nak tengok sangat klip video bagi wakil Negeri Johor untuk kategori sekolah rendah. Tapi, tak jumpalah. Yang tahun lepas pun tak jumpa. Kalau ada sesape nak update tentang klip-klip video tu, dipersilakanla yer...
lk
Naib Johan Sekolah Rendah : SK Tengku Muda Serting, N9 (Lagu 1)
lk
Naib Johan Sekolah Rendah : SK Tengku Muda Serting, N9 (Lagu 2)
lk
Ketiga Sekolah Rendah : SK Seri Setiawan, Perak (Lagu 1, Part 1)
lk
Ketiga Sekolah Rendah : SK Seri Setiawan, Perak (Lagu 1, Part 2)
lk
Ketiga Sekolah Rendah : SK Seri Setiawan, Perak (Lagu 2)
*I luv this song so much*
lk
Johan Sekolah Menengah : SMKA Maahad Muar, Johor (Lagu 1- Lirik Tema Terbaik)
lk
Johan Sekolah Menengah : SMKA Maahad Muar, Johor (Lagu 2)
lk
Naib Johan Sekolah Menengah : SMK Wangsa Maju 2, KL (Lagu 1, Solo Terbaik)
lk
Naib Johan Sekolah Menengah : SMK Wangsa Maju 2, KL (Lagu 2)
*I luv this song so much*
lk
Ni jela klip video yang berjaya saya kumpulkan. Ada gak, klip video kumpulan-kumpulan yang tidak berjaya mendapat tempat telah saya download untuk koleksi peribadi saya. Tapi, tidak saya uploadkan di Elhaamy ini. Bukan mereka tidak bagus, mungkin bukan rezeki mereka. Kita hanya mampu berusaha dan bertawakkal. Hanya Allah sahaja yang mampu menentukan... Berusaha dan terus berusaha. Mencuba dan terus mencuba. Bukan selamanya kita berada di atas, sesekali perlu merasakan apa ertinya sebuah kekalahan, kekecewaan dan kesedihan...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.