Ramadan Greetings

Di sini saya nak kongsikan, beberapa sms yang telah saya terima sempena kehadiran bulan Ramadan al-Mubaraq ini. Terima kasih kepada semua yang sudi mengirimkan sms. Dulu, hobi saya, saya suka menyalin sms2 yang diterima di dalam sebuah buku. Yela, kekadang phone memory penuh, sayang nak delete sms2 tu. Pastu, malas dah. So, nak mula balik la hobi tu. Tapi post kat Elhaamy ni la pulak...
lk
Tiada hari seindah Jumaat. Tiada kata seindah zikir. Tiada ibadah seindah solat. Tiada bulan seindah Ramadhan. Salam Ramadhan al-Mubarak dan Selamat Berpuasa.
~En. Zakaria, Klang~
260809/0334pm
lk
Selamat berpuasa, berbuka, berterawikh, bersahur. Semoga dapat memperbanyakkan amalan ibadah di bulan Ramadhan yang berkat dan mulia in. Bulan Sya'ban berlalu sudah. Ramadhan membuka pintu syurga untuk hamba Allah yang beriman.
~Kak Fizah~
220809/1004am
lk
Telah berlabuh tirai Sya'ban. Lambaian Ramadan kian dinanti. Luhur hati ikhlas amalan. Semoga segala ibadat Allah berkati. Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak
~Kak Saiful~
220809/0652am
lk
Sentiasalah setting niat. Upgrade iman. Download sabar. Upload usaha. Delete dosa. Update doa. Dan top-up ilmu, supaya dapatlah redeem pahala banyak2. Selamat menyambut Ramadan. Semoga puasa tahun ini lebih baik dari tahun yang lepas.
~Syam N9~
210809/0730pm
lk
Perkataan yang cantik Allah. Lagu yang merdu azan. Novel yang menarik al-Qur'an. Senaman yang baik sembahyang. Dan diet yang mujarab puasa. Selamat menyambut bulan Ramadhan.
~Zul Salleh~
210809/0938am
lk
And tq to Kak Jamilah Parman, Aainaa, Cik Tukirah Kosni, Ayu Dijah, dan Elia yang turut sudi mengirimkan sms.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.