Sukarelawan DiPerlukan Di Madrasah Anak Yatim Hashimiah, Selayang

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera.

Selamat petang semua! Moga semuanya sentiasa sihat sejahtera.

Di sini, ingin saya kongsikan kiriman email daripada Muhammad bin Kamarulazizi, Programme Development Manager, Muslim Aid Malaysia Humanitarian Foundation, Muslim Aid Asia, bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi seorang sukarelawan di dalam bidang seperti yang dinyatakan.

Assalamu 'alaikum warga sukarelawan Muslim Aid,

Kini Muslim Aid sedang merangka untuk mengadakan kelas komputer di Madrasah Anak Yatim Hashimiah di Selayang. Kelas komputer ini adalah untuk memberi peluang kepada anak-anak pelarian yatim dan miskin untuk mempelajari perkara asas komputer seperti hardware, Microsoft Word dan cara menaip.

Masa kelas adalah antara Isnin hingga Jumaat, jam antara 10 - 11.30 pagi. Pada yang mempunyai masa lapang dan berminat untuk mengajar, boleh hubungi pejabat Muslim Aid di 03-22881996 (Muhammad).

Assalamu 'alaikum to all Muslim Aid volunteers and supporters,

Muslim Aid is planning to have a computer class at Madrasah Hashimiah, school of orphans in Selayang. This computer class is to provide opportunities for refugee children and orphans to learn computer basics such as hardware, Microsoft Word and typing.

Class will be between Monday to Friday, between 10 - 11.30 am. Anyone interested can contact Muslim Aid's office at 03-22881996 (Muhammad).

Muhammad bin Kamarulazizi
Programme Development Manager
Muslim Aid Malaysia Humanitarian Foundation
Muslim Aid Asia
Tel: 603 2288 1996
Fax: 603 2288 1966

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.