Mencuba dan Terus Mencuba

Di sini, saya 'upload'kan video anak-anak murid saya yang menyertai Pertandingan Kalam Jama`e sempena Ihtifal j-QAF Peringkat Daerah Kulai Tahun 2009. Ini adalah percubaan kami untuk tahun kedua. Masih belum ada rezeki lagi. Hanya berjaya mendapat tempat kelima dengan markah sebanyak 75% (33 untuk persembahan, 24 untuk suara dan 18 untuk isi). Maaf, kualiti video kurang memuaskan, ditambah dengan keadaan cuaca yang tidak elok; kebetulan ketika anak-anak murid saya ini membuat persembahan, hujan turun dengan lebatnya. Kesian, mereka terjerit2... And sorry, video ni saya split kepada 3 part, untuk memudahkan proses 'upload' di youtube yang sering 'menyakitkan hati' saya. He3. In sya Allah, kami akan cuba lagi pada tahun hadapan. Mencuba dan terus mencuba... Nantikan 'transformasi' kami... He3...
lk
Part 1
lk
Part 2
lk
Part 3

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.