Festival Nasyid Peringkat Daerah Kulai Tahun 2009

Salam hormat buat semua. Sebenarnya, event ni dah lama berlalu. Tapi, saya tak sempat nak post entry tentangnya, sebab sebelum ni laptop saya yang menyimpan koleksi video Festival Nasyid ni telah dirompak. Baru siang tadi, saya berkesempatan untuk download semula dari rakan setugas saya, Ustazah Nurul. Jika sebelum ni, saya ada post entry tentang kekalahan team nasyid sekolah saya, dan melahirkan rasa ketidakpuasan hati, tetapi ia hanyala sekadar luahan rasa seorang hamba Allah yang lemah imannya. Biasanya, kita memang sukar untuk menerima kesalahan sendiri, dan sering menunding kesalahan pada orang lain pula. Takpela, mungkin tahun ni kami diuji dengan kekalahan yang menimbulkan rasa tidak puas hati, in sya Allah maybe tahun depan rezeki kami lak kan untuk diuji dengan kemenangan... Di sini saya uploadkan video team sekolah saya. Layan... Semoga terhibur! (p/s- bagi yang tak kenal saper saya, yang interframe dalam video tu, sayala... He...)
lk
Lagu tema : "Aqidah Pembentuk Jati Diri Cemerlang"
lk
Lagu pilihan : "Syahadatana"

2 ulasan

sharifah berkata...

best jgk...
mohon share lirik boleh..?

CikguAreefNaim berkata...

salam,

silakan sharifah...

tp ni hanya setakat per. daerah...

di youtube awak leh cari yg lbh hebat lg di per. keb. di blog sy ni pun ada linknya. cuba cari di entri...

Dikuasakan oleh Blogger.