Walimah Mac 2009

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan "Selamat Pengantin Baru" buat rakan-rakan saya yang terdiri daripada kalangan ustaz dan ustazah. Kebetulanlak semuanya ustaz dan ustazah. Bukanlah takde kawan2 di kalangan guru-guru biasa. Tapi, ntahla untuk cuti bulan Mac 2009 ni, undangan semuanya datang daripada kawan-kawan saya yang digelar ustaz dan ustazah.

15 Mac 2009 :
Ustaz Shazali aka Bomoh & Ustazah Suriati
(Dua2 kawan saya semasa menuntut di UM. Alhamdulillah, dapat menghadiri majlis di sebelah pihak lelaki)

Ustazah Yuslinda & Pasangannya
(Yuslinda kawan di Jabatan Siasah Syar'iyyah, APIUM. Tak dapat menghadiri majlis ni sebab jauh nun di Terengganu)

Ustaz Ikram dan Ustazah Khumaiyah
(Ikram kawan saya semasa menuntut di Institut Perguruan Tun Hussein Onn, Batu Pahat Johor. Zaujahnya tak pula dikenali. In sya Allah, nak pegi majlis sebelah pihak lelaki 04 April ni. Tunggu ye Ikram)

16 Mac 2009 :
Ustaz Helmi dan Ustazah Rabihah
(Dua2 kawan saya semasa menuntut di UM. Tapi, Rabihah tu saya kenal je. Bukan kawan saya pun. Pun tak dapat pegi sebab jauh nun di Kedah. Belah pihak laki 21 Mac ni di Sekinchan pun tak pegi)

Maaf atas ketidakhadiran. Yang saya dapat pegi tu, AlhamdulilLah la. Anyway, nak wish kat korang semua :
"Semoga Allah memberkati kamu, dan melimpahkan berkat kepada kamu"

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.