My Birthday


"SeLaMat MeNYaMbuT uLanGTaHuN KeLaHiRaN YaNG Ke-27"

Untuk sape?. He3... Untuk saya sendirila. 8 Mac yang lalu merupakan hari ulangtahun kelahiran saya yang ke-27. Dah tua rupanya saya ye... Tq pada kawan2 yang wish hepi bezday tu. Terutamanya buat sahabat saya Liana Solehah yang bersusah payah mengirim hadiah dari jauh. I'm so appreciated it. Tq my Yana. Kat bawah ni hadiahnya; sekeping kad ucapan hari lahir dan sebuah novel yang bertajuk "Imam". Tapi kat pic tu datenya backdated la. Saya malas nak setup tarikh kat kamera saya yang tetiba buat hal tu. He3. Sampaikan almari baju pun enterframe sekali. Tapi almari baju tu tak termasuk dalam hadiah yang diberi ye, and iron board sebagai tempat meletak hadiah tu, bukan hadiah gak. He3...
Ni lah hadiahnya...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.