Clearance Stock Sale


Pernah lihat gambar water filter kat atas ni. Ni la walter filter yang namanya "Bio-Aura Water Purifier System" yang merupakan salah satu produk keluaran Hai-O Marketing Sdn.Bhd. Sekarang ni, kalau kite tengok iklan promo kat tv, ianya dilakonkan oleh Azizah Ariffin (Personaliti TV3) dan Khairul Noormaaidah Zali (Juara Gadis Melayu). Perasan tak? Harga pasarannya ialah RM2080.

Dan untuk pengetahuan semua, saya merupakan seorang usahawan Hai-O Marketing Sdn.Bhd., dan saya ingin membuat jualan penghabisan stok untuk produk di atas (Tinggal 2 kuantiti sahaja). Dengan itu, sesiapa yang berminat untuk memilikinya, saya menawarkan diskaun sebanyak RM280 menjadikan harganya bernilai RM1800 sahaja termasuk kos penghantaran. Dan saya bersedia, untuk negotiate tentang harga yang saya tawarkan tu. Sesiapa yang berminat, sila email saya di nam999@streamyx.com atau tinggalkan pesanan di Cbox di blog saya ni. Jangan lepaskan peluang ini!!!

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.