Mohon Maaf Kepada Semua


Di kesempatan ini, saya ingin memohon maaf kepada semua pengunjung kerana sudah lama tidak meng'update' blog kesayangan saya ini. Satunya, kerana dek kesibukan, takde mood untuk meng'post' entri2 baru. Sebenarnya, saya mmg selalu surf internet, tapi saya lebih gemar ziarah blog kwn2 n touch up blog saya. He3... Saya pun sebenarnya tak pandai nak bercerita macam2 tentang kehidupan seharian saya. Banyak gakla yang saya lakukan. Rasa ralat lak sebab tak dapat nak diabadikan dan dikongsi bersama para pengunjung. Hanya kekal dalam ingatan, tapi lama2 lupa gak kan? Ada gak, pengunjung yang meminta izin utk download entri2 tertentu, terutamanya teks pengacara majlis. Tak payah minta izin, saya benarkan dgn syarat bukan utk kepentingan peribadi. Contohnya, ambil teks tu dari saya, tapi cakap kat orang lain teks tu buat sendiri. Tapi, klu dah edit2 tu okla. Cam kite buat latihan ilmiah tu kan kite quote dari penulsan org lain, then kite buat nota kaki dan bibliografi kan? Sebenarnya ada beberapa lagi teks pengacara majlis yang belum sempat saya upload. Nanti, in sya Allah saya uploadkan ok...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.