Segmen "Firdaus : Kereta Idaman"

Saje suka-suka menjoinkan diri
 Dalam segmen kat bawah ni
Actually, saje nak layan feeling (saya ni memang suka berangan, hehehe)


Kalau anda semua nak tahu
Nilah antara 2 kereta idaman saya
Actually, orang panggil 4WD atau SUV; Toyota Land Cruiser dan Toyota Harrier
Suka tang rekabentuknya, sedap je mata memandang
Walaupun mungkin sakit memikirkan duit yang akan terbang melayang, hahaha...
Tapi, kalau dapat ni memang senyum je memanjang
Sure tak cari yang lain! Hihihi
Then, kalau tanya saya sume 7 seater saya suka
Sebab saya ni memang suka bawa ramai orang
Tapi, tak naklah bawa van ke, bas ke, lori ke, kapalterbang ke
Hehehe...

Gambar diperoleh di sini

Gambar diperoleh di sini

4 ulasan

NzA berkata...

gud luck...

CikguAreefNaim berkata...

to kak nza,

ala mimpi jelah kak... tp mnla tau da rezeki nnti kan, amiin...

Firdaus Life berkata...

thanx sudi join.. da follow :)

CikguAreefNaim berkata...

to freaky,

u r welcome... tq sudi follow...

Dikuasakan oleh Blogger.