Masih Menjadi Rahsia Di Loh Mahfuz



Nota gambar :
Walimah sahabat sekerja saya
Pada 29 Mei 2011 yang lalu

Seorang demi seorang 
Dalam kalangan rakan-rakan saya
Mengakhiri zaman bujang mereka 
Dengan ikatan perkahwinan

Sedangkan saya masih begini
Still single and available, hahaha...
Apabila ada orang bertanya
Bila saya mahu menamatkan zaman bujang saya
Jawapan saya cukup mudah :
"Masih menjadi rahsia di Loh Mahfuz"

Kawan saya cakap
Alasan saya ni boleh dijadikan dialog
Di dalam drama atau filem "Nur Kasih"
Poyo je kan?
Hehehe...

Anyway, doakanlah agar saya saya
Cepat-cepat bertemu jodoh yer!
Amiin...
lk

Berdua lebih baik
Tak gitu?
Hehehe...

2 ulasan

Tanpa Nama berkata...

saya doakan ustaz blogger ni cepat jumpa jodoh yea~
kalau nak kami matchmaking kan..sila bagitau ^_~

CikguAreefNaim berkata...

to syifak,

amiin... hehehe...

Dikuasakan oleh Blogger.