Giveaway : Giveaway 3 Sponsor

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera
 Selamat malam dan selamat beristirehat...

"Giveaway 3 Sponsor"
Actually, this giveaway is done by EqbalZack
If u want to know more
Just click the banner above
lk

Actually, apa kaitan "3" dengan hidup saya yer :

Saya merupakan anak ke-3 di dalam keluarga
Saya dilahirkan pada bulan 3
(Bulan ni kan? Ada sesape nak bagi hadiah tak? Hehehe)
Saya ada 3 orang anak saudara perempuan
Saya ada 3 buah telefon bimbit yang masih boleh digunapakai
(Saya hanya menggunakan 2 daripadanya)
3 tempat yang ingin saya kunjungi : Makkah, Madinah dan UK
Saya ada 3 nama panggilan : Azaref, Areef dan Azar
Ada 3 akaun facebook yang saya kendalikan
(1 akaun untuk diri sendiri dan 2 akaun yang berkaitan dengan pekerjaan saya)
Saya pernah belajar di 3 buah universiti : UM, UiTM dan UTM
Saya telah memiliki 3 buah laptop dengan 3 jenama berbeza : Hyundai, Acer dan Compaq
(Sebuah telah rosak dan sebuah lagi telah dirompak)
Saya pernah menjejaki 3 buah pulau : Pulau Tioman, Pulau Batam dan Pulau Singapura
Saya pernah menjejaki 3 buah gunung : Gunung Ledang, Gunung Arong dan Gunung Muntahak
Saya pernah menggunakan passport antarabangsa sebanyak 3 kali : Ketika menunaikan umrah, melancong ke Pulau Batam dan ke Pulau Singapura
lk
Cukuplah, ni je kot, hehehe...

Lastly, as required
Saya nak tag
To join this giveaway too...

10 ulasan

Mama Zharfan berkata...

nice entry

good luck


nak menang purse clarks ori? jom vote!

CikguAreefNaim berkata...

to mamazharfan,

tq, amiin...

Unknown berkata...

cikgu--
banyaknya no 3 yang sinonim dengan cikgu..
good luck yer...
tang kelahiran bulan 3 tu..berapa hb???
boleh hulu2 hadiah kat awak..hehehe


tq tag kak ayu..
insyallah..ada kesempatan kak ayu buat yer...mmg agak rapat dgn blogger abang eqbal didunia alam maya...

penguat semangat kak ayu semasa e zalie terlantar di ICU...

CikguAreefNaim berkata...

kak ayu,

tu klu duk igt2 balik ada lg kot, hehehe...

bape hb? hihihi... segan nak bgtau... dah tua, hehehe...

klu kak ayu free, joinlah yer... ooo baguslah, sy ni tk rapat ngan ramai blogger... bertuahlah ada org yg sudi memberi smngt kpd kita kan...

eqbalzack berkata...

salam...
terima kasih join GA abg eq...
dah linkkan kat blog...

CikguAreefNaim berkata...

w'salam abg eq,

u r welcome, thanks 4 coming here...

jamilahamzah berkata...

nice n3... cukup suma 3....gud luck...

CikguAreefNaim berkata...

to jaa...

tq3x...

aDfeez berkata...

gudluck gudluck :)

CikguAreefNaim berkata...

to adfeez,

tq, amiin...

Dikuasakan oleh Blogger.