Bloggers Gathering @ Teratak Cik Mat Gebu


12 Mac 2011
AlhamdulilLah, sekali lagi saya dapat menghadirkan diri
Ke bloggers gathering @ teratak Cik Mat Gebu

Gathering kali ni memang best
Sebab saya berpeluang bertemu dengan ramai blogger hebat
Tapi, sayangnya tak sempat nak beramah mesra dengan semua yang hadir
Saya sendiri tiba agak lewat
Dan ada di antara blogger yang hadir 
Mohon mengundurkan diri lebih awal

Then, sayang gak sebab tak dapat nak rasa
Semua menu yang dihidangkan oleh chef of the day
Siapa lagi, kalau bukan Cik Mat Gebu sendiri...
Sebab, saya datang dengan perut yang sudah sedia kenyang
Sebelumnya, saya telah menghadiri walimah anak bekas GB saya
So, saya dah makan kat situlah...

Then, yang paling saya sedih sekali
Sebab semua gambar yang saya rakamkan di gathering tu
Tidak dapat diselamatkan
Kerana sd card saya terpaksa diformat
Tanpa sebab-sebab yang sendiri tidak ketahui
Selalunya, ikut kita sendirilah kalau nak format sd card tu kan
Ni tak
Keluar notification for me to format the sd card
Huhuhu...
(Gambar kat atas tu masa saya join gathering 
Also @ teratak Cik Mat Gebu 
Pada bulan Januari yang lalu)

Tak best kan cerita takde gambar ni
So, saya linkkan jelah kat entri-entri yang telah disediakan
Oleh blogger-blogger yang telah menghadirkan diri
Ke gathering tu :

Cik Mat Gebu (Di sini, di sini, dan di sini)
Ben Ashaari (Di sini, di sini, di sini dan di sini)
Azila (Ben's wife) - for invited readers only
Khata Jabor (Husband Kak Yatie)
Seri (Kak Yatie daughter's)
Nadirah (Di sini dan di sini)

6 ulasan

shahsyaz berkata...

salam ukhwah dan perkenalan jua drpd sy cg!!~

CikguAreefNaim berkata...

to shahsyaz,

salam kembali... jemput dtg ke sini selalu ler, hehehe...

SITI NOARIZAH ARIS berkata...

Waahhh... semua yg dtg rumah cik Mat msti nk bergambar dgn tiffin tu kaaann... mcm berantu lak tiffin tu dia lak terlebih glamor dr tuannyaaa.. hehe !!!!

CikguAreefNaim berkata...

to CT,

mestilah, hehehe... dah tuanny, low profile sgt, tu yg tiffinny yg terlebih glamer, hehehe...

Sis Lin berkata...

La pulak..awat jd lagu tu cikgu??
Takpe2..kat FB saya dh masuk dah gambar2 kat uma CMG tu,juga kawan2 yg lain..kasi tag dn C&P jek ler..

Cikgu pun suka gelak jugak kan..hehehehe

CikguAreefNaim berkata...

to sis lin,

ntahlah sis, hilang sbb kena format sd card tu, sd card tu takleh buka, kena format, klu kena format abis hilanglah sume...

tq kak, nanti klu sy nak, sy amik je...

yelah kak, sy ni suka gelak gak, hehehe...

Dikuasakan oleh Blogger.