The Most Memorable Moment Contest (Pengumuman Penting)

 Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera
Salam ukhwah dan salam persahabatan saya hulurkan buat anda semua...

Alhamdulillah, "The Most Memorable Moment Contest"
Telah ditutup secara rasmi
Dan sekarang, amanah untuk saya menilai 
Setiap penyertaan yang telah dihantar 
Dengan sebaik mungkin, in sya Allah

Kalau ikut perancangan
Nama pemenang akan diumumkan pada jam 0900 malam 09 Februari 2011
Namun, saya mengambil kesempatan ini
Untuk menyatakan bahawa pengumuman nama pemenang
Akan ditunda ke jam 0900 malam 13 Februari 2011
Ini kerana saya berasa agak mustahil untuk
Menilai semua penyertaan tersebut di dalam tempoh 3 hari ini
Tambahan pula, minggu ini
Saya perlu menyiapkan satu tugasan yang agak penting
Yang akan membataskan masa untuk saya
Memberikan tumpuan yang lebih
Di dalam menilai setiap penyertaan tersebut

Saya mohon maaf atas kekurangan saya ini
Doakan agar saya dipermudahkan Allah
Untuk menilai setiap penyertaan tersebut dengan sebaiknya
Amiin...

13 ulasan

AziE-rAh berkata...

Its ok. Kami sedia menanti dgn sabar... :)

Alya berkata...

takpe,,, take a time.. utk mencari pemenangnya :-)

gud luck to all

Nida n' Hanafi berkata...

As-salam..

Its ok... don't too rush, bukan senang nak menilai.. :)

Unknown berkata...

takpe abg areef, yg penting sy menang. ngehehehe

Dr. Rodzila Rodi berkata...

salam..
maaf tak dapat nak join..
baru ada masa nak update blog sendiri jugak..
anyway..next timem buat lagik eh..hehe

Adlan berkata...

huhu..tak sabar nyer nak tunggu announcement..^^'

CikguAreefNaim berkata...

to cikgu iman,

tq...

CikguAreefNaim berkata...

to azie-rah,

tq, sudi menanti...

CikguAreefNaim berkata...

to lya...

ha ah, mmg kena amik masa, sume hebat2...

yes, gud luck to all of u!

CikguAreefNaim berkata...

to kak nida,

w'salam...

ha ah, kak penang nak pilih pemenang, saingan sengit!

CikguAreefNaim berkata...

to fareed...

ni nak bodeklah ni, hehehe...

CikguAreefNaim berkata...

to dr. rozila,

w'salam...

takpe dr, utamakn yg lbh utama k...

in sya allah, klu ada rezeki leh wat contest lg... lehla dr join...

CikguAreefNaim berkata...

to adlan,

sy pun tak sabar nak tahu sape pemenangnya, hehehe... tungguuu...

Dikuasakan oleh Blogger.