Masjid Kampung Laut, Nilam Puri

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera
Sobahal khoir, selamat pagi, good morning
Salam pagi Ahad

Hari ni hari terakhir saya bercuti
Sebelum memulakan tugas
Mulai esok, Isnin 03 Januari 2011
Bersamaan 28 Muharram 1432H

Tajuk hari ini...
~Masjid Kampung Laut, Nilam Puri~

Masjid ini terletak di Kampung Nilam Puri
Kira-kira 10km daripada Bandar Kota Bharu, Kelantan
Dahulu saya belajar di Akademi Pengajian Islam, UM Kampus Nilam Puri
Daripada Tahun 2000 hingga 2002
Dan masjid ni terletak bertentangan dengan tempat saya belajar tu
So, memang selalulah saya berpeluang untuk menunaikan solat di sini
Alhamdulillah...

Masjid ni ada keistimewaannya!
Kalau anda nak tahu lebih lanjut
Boleh klik terus di sini











Gambar-gambar di atas ni dirakamkan
Ketika saya bercuti ke Kelantan
Pada 14 hingga 16 Jun 2010 yang lalu
Setelah 8 tahun meninggalkan
Negeri y
ang amat saya cintai ini
Walaupun saya orang Johor
Kelantan sentiasa ada di hati saya
Ada apa-apa ke ni?
Takde apa-apa pun, hehehe...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.