Contest : The Best Header For Apezs

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera
Selamat malam semua
Dah bersiap-siap nak tidur ker?
Pesan saya, sebelum tidur tu muhasabahlah diri
Tentang apa yang telah kita lakukan pada hari ini
Semoga dengannya
In sya Allah, esok yang akan kita lalui
Akan lebih baik daripada hari ini
Amiin...

Malam ni just nak share dengan korang semua
Entri penyertaan saya untuk satu contest ni
"The Best Header for Apezs"


Kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang contest tu
Just click banner kat atas ni yer...

So, jom kita tengok camana agaknya rupa
The best header for Apezs
Yang telah saya hasilkan tu
Taraaa... Hehehe...


 Ucapan saya untuk Apezs :

Terimalah header yang tak seberapa ni
Maybe it's not the best header for you
But honestly, header ini dihasilkan
Just to support you
And for you to know that
It's a sign for our ukhwah
Salam perkenalan dan salam persahabatan!

6 ulasan

IMANSHAH berkata...

ramai btol yg sayang apezs ni..good2

CikguAreefNaim berkata...

cikgu iman,

ye ker? saya tak kenal pun apezs ni sape... just saje suka2 nak join contest ni, hehehe...

hysman berkata...

igt nk join..tp tunggu last2 minit..
hahaha

CikguAreefNaim berkata...

takpe man, awak hebat photoshop tu, sekejap je leh siap kan... saya ni guna photoshop sekerat jln je, pastuh sambung guna photoscape, hehehe...

saje je suka2 join... manala ada header crowded cam tu kan, hehehe...

mailah join contest saya sama yer...

apezs shah berkata...

|shah| amboi pandai je dia..:p

|areef| Thanks kerana sudi join contest saya,.. Fuhh mmg sukar nak pilih yg mana saya hendak gunakan. semua cantik. pening2... saya follow sini balik.

CikguAreefNaim berkata...

to apezs...

cikgu iman mmg pandai, hehehe...

u r welcome... tkpe tak payah pening, sy yakin ramai yg wat lbh cantik, lgpun lm lagi kan tarikh tutupny... saja eje suka2 join...

tq sudi follow blog sy...

Dikuasakan oleh Blogger.