Saya Menang Teka-Teki

Terukir kegembiraan sebab dapat hadiah cabutan bertuah semasa Hari Keluarga sekolah saya tahun lepas, hehehe...

Pernah tengok tak iklan Power Root, ada pakcik tu cakap, "Saya menang motor". Sekarang, saya nak tukar lak ayat tu kepada "Saya menang teka-teki" (baca ikut intonasi yang sama yer, hehehe...)

Actually, baru-baru ni saya saje lah suka-suka join satu teka-teki yang dianjurkan oleh kak Chik, seorang blogger dari Negeri Cik Siti Wan Kembang; negeri yang sangat saya rindui untuk menjejakkan semula kaki ke sana, menggamit kenangan indah bergelar mahasiswa 1st degree. Ntah bila lah akan diizinkan Allah yer...

Sebenarnya, saya memang dah lama ikuti blog kak Chik ni, tapi sebagai silent reader sahaja. Tapi, masa kak Chik pos entri teka-teki tu, tetiba rasa nak jawab. Kali pertama saya tinggalkan komen pada blog kak Chik tu tau. Yakin je beri jawapan, AlhamdulilLah betul tekaan saya tu, heheheh...

So, kat sini saya nak letakkan link, entri tentang teka-teki yang kak Chik anjurkan tu, untuk kenangan di masa hadapan, hehehe...


Dan di sini.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.