Buat Para Peminatku...


Ceh, sejak bilalah ada peminat ni kan...
Peminat cilik kat sekolah tu adalah agaknya, hehehe...
Actually, persembahan kat atas ni
Sempena Sambutan Hari Guru di sekolah saya
Pada 16 Mei 2012 yang lalu
Actually, murid-murid tu dari awal dah minta saya 
Tolong latih dorang untuk buat persembahan
Tapi, saya macam tak berkesempatan jer
Sampailah sehari sebelum sambutan tu 
Dorang still berharap untuk membuat persembahan
Kesian pulak saya kat dorang...
Lagi pulak dok teringat ada budak yang request 
Untuk saya menyanyi masa hari sambutan tu
So, hari tu gak cari lagu and berlatih
Sehari jer berlatih, huhuhu...
Saya pulak masa tu dah beberapa hari sakit tekak
Tapi, alhamdulilLah masa hari sambutan tu
Dapat gak lepas gian nak menyanyi, hehehe...
Sampai ada budak cakap "suara ustaz rock", hehehe...
Layankan jerlah yer... :)

8 ulasan

Kakzakie Purvit berkata...

Wah... wah... kalau ada penerbit melamar kena tukar professionlah nampak gaya cikgu...

Tahniah kerjasama dgn anak-anak tu yg kakak suka..

gadisBunga™ berkata...

ustaz rock adalah cool ok. heheh~

Unknown berkata...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
cikgu azaref pemesss

akuzle ayu berkata...

Hebatlaa, ustaz. Gulung tikar amy search.. Kikiki

CikguAreefNaim berkata...

@Kakzakie

mimpi jelah ada penerbit nak melamar tu kak zakie, hehehe...

CikguAreefNaim berkata...

@gadisBunga

yeah rockkkkkk, hehehe...

CikguAreefNaim berkata...

@Citarasa Rinduan

pemes di kalangan anak2 murid je kak, hehehe...

CikguAreefNaim berkata...

@akuzle ayu

hehehe... wah ri tu member sy ckp cam rahim maarof ni amy search pulak, hehehe...

Dikuasakan oleh Blogger.