Mohon Maaf!

Mohon maaf pada semua
Saya tidak berkesempatan untuk mengupdate entri-entri baru
Dan agak lambat membalas komen-komen yang telah ditinggalkan
Yang paling penting, tak sempat nak berblogwalking
Actually, my lappy ada masalah sikit and belum sempat nak fix the problem
Sekarang ni saya pakai lappy pinjam, so agak terbataslah sikit penggunaan tu

TQ yer pada semua yang sudi singgah and drop comments
I'm so so appreciated it
In sya Allah, kalau dah settled down the problem
Saya akan kembali memeriahkan dunia blog ni

Cewah, macamlah ramai sangat peminat blog ni yer
Actually, saya tujukan buat mereka yang sentiasa mengikuti penulisan saya
Walaupun seorang dua je
Pasti ada yang akan tertanya-tanya kalau saya jarang update and reply comments
Kan? Kan? Kan? :)
lk
Jom layan lagu "Maafkan Kami" ni
lk

9 ulasan

NzA berkata...

PATUTLAH SUNYI SEPI JE RUMAH AREEF...MOGA LAPPY CPT SEMBUH....

Unknown berkata...

la ptt la menghilang....

CikguAreefNaim berkata...

to kak nza n cikgu mia,

tk best nak update guna laptop pinjam, hehehe... tq sudi singgah sini... tq kak doany :)

insan marhaen berkata...

Pinjam kat Ros la.

LindaLittle berkata...

semoga cepat sembuh lappy tu..:)

Unknown berkata...

patutlah lama tak nampak cikgu..
nak telefon dan kacau dalam Fb..
tapi malu pulak..
rupanya cikgu ada masalah dgn lappy..

tak mengapa..memahami....
moga cepat sembuh ya en lappy

CikguAreefNaim berkata...

to IM,

ros tu apa?

CikguAreefNaim berkata...

to ibu sumaiyah,

amiin... :)

CikguAreefNaim berkata...

to kak ayu,

sbnrny ada je kak, tp pki laptop pinjam, mls nak update... amiin doanya... tq :)

Dikuasakan oleh Blogger.