Ekspedisi Ke Taman Negara Johor Endau-Rompin (Selai)

In sya Alllah, esok pagi saya dan rakan-rakan akan menyertai satu ekspedisi pacuan 4X4 ke Taman Negara Johor Endau-Rompin (Selai). So, saya telah membuat sedikit research tentang tempat yang akan kami tujui ni. Just googled it je! Bukan buat tesis pun, hehehe... Boleh klik di sini untuk maklumat lanjut.

Selai ni adalah pintu masuk kedua ke Taman Negara Johor Endau-Rompin yang jaraknya hanya 26km daripada Pekan Bekok, Segamat, Johor.

Satu pengalaman baru buat saya. Pasti menarik!

Doakan perjalanan kami dipermudahkan, selamat pergi dan selamat kembali. Amiin...

Selai, here we come!

In sya Allah, ada kesempatan nanti, saya akan buat review tentang ekspedisi yang saya sertai ini. Tunggu... Hehehe... Ada yang sudi tunggu ke?

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.