My Next Day


Esok, saya bersama mak and adik saya akan menyertai rombongan ke Nilai 3. Actually, rombongan ni ialah sebagai menyokong Pasukan Kawad Kaki SK Bandar Tenggara 1, yang mewakili Negeri Johor ke Pertandingan Kawad Kaki Peringkat Kebangsaan (yang salah seorangnya adalah adik bongsu saya). Tu yang semangat sangat nak pi tu, he3...
lk
Actually pasukan dorang ni dah almost 5-6 years, maybe lebih kot; mewakili Negeri Johor ke peringkat Kebangsaan. And dah selalu gak menjadi johan peringkat Kebangsaan. Cuma untuk kali ni, mereka berusaha untuk membuat hatrik 3 kali berturut-turut menjadi johan peringkat Kebangsaan, kerana sebelum ni belum pernah buat hatrik sebab pernah dapat tempat kedua and ketiga. Nanti, saya akan uploadkan video kawad kaki sekolah adik saya tu yer. Memang salute habis la. Kalau tak, takkanla ada pasukan yang sampai main bomoh2. Pelikla, macam tu ke nak berjaya, sedangkan terang-terangan kita dah boleh agak sapa yang boleh menang (bukan mind setting yer, tapi memang nampak hasil daripada usaha yang dilakukan). Patutnya, kenala usaha lebih sikit. Dah berusaha, tawakkal kepada Allah, bukan main bomoh2 ni...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.