Asam Pedas Untuk Dia

Asam Pedas Untuk Dia by Nureen Mirza. Untuk novel-novelnya sebelum ni, beliau menggunakan nama sebenarnya iaitu Hendan Yahaya. Kalau korang semua nak tahu, Nureen Mirza ni rakan sekerja saya. Actually, Nureen Mirza tu adalah gabungan nama anak pertama dan keduanya iaitu Haziq Mirza dan Nureen Husna. Anak-anak murid saya gak tu... Saje je nak tumpang glamer kan, hehehe...

Dengar-dengarnya novel ni sedang laris di pasaran. Saya ada beli gak, tapi belum habis baca lagi. Ntahlah, lately macam kurang sikit masa nak membaca ni, busy je memanjang, huhuhu... Tapi, dari rakan-rakan sekerja saya yang dah habis baca novel ni, semuanya memberikan komen yang positif. Highly recommended! Setakat yang saya dah baca tu pun, bagi saya novel ni memang best. Komen ikhlas ni ye... Tak dapat komisyen pun, hehehe...

Milik saya...


Penulis berada dalam barisan belakang, 2 daripada kiri...
Saya pulak yang mana? Cer cari sendiri, hehehe...

9 ulasan

Muslimah Optimis berkata...

salam...

hehehehe.. ingatkan berlumba dengan kak adish shida masak asam pedas.. keh3...

cerita ni pasal apa sebenarnya.. nanti review eh

nadia farahida berkata...

wahhhhh bestnyaaa sama sama cikgu. nanti boleh mintak salinan je ;p

aDisH.sHidA berkata...

aima...bukan main lagi ye dia...nak berlumba asam pedas kalah la kak..cikgu areef mmg pure asli..akak nie kedah mai..mana sama asam pedas nya..


mesti best kan..nak kena beli jugak la nie...

SyaNa berkata...

wahh tajuk jek buat kecur air liur
hehe
ok tq share pasal novel ni
boleh cari buat jd bahan bacaan :-)

CikguAreefNaim berkata...

@Muslimah Optimis

salam, untuk makluman sy tk pandai masak asam pedas ye, sekian, hehehe...

citer pasal ibu tunggal...

CikguAreefNaim berkata...

@nadia

alah kenalah beli gak tuk support :)

CikguAreefNaim berkata...

@aDisH.sHidA

sy tak pandailah masak asam pedas, sekali pun tk pernah cuba masak :) lagipun sy bkn peminat tegar... sy lbh suka gulai kari...

CikguAreefNaim berkata...

@SyaNa

sebab asam pedaslah awak pilih sy as pemenang ye, hehehe...

masiah faridah rakmad berkata...

Penulis senior saya d afk 2001-2004 congrates kak hendan keep it up..betul kata cikgu smtaa akk menang menjurus ke sastera

Dikuasakan oleh Blogger.