My 2nd Giveaway : Ditutup Secara Rasmi


Terima kasih diucapkan kepada semua yang sudi memeriahkan
"My 2nd Giveaway" ini
Sepatutnya result akan diumumkan pada jam 10pm/ 26 Januari 2012 kan?
Tapi, atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan
Saya akan menundakannya lewat sehari iaitu pada jam 10pm/ 27 Januari 2012
Mohon maaf sangat-sangat ye...
Dan in sya Allah, sebagaimana yang dijanjikan 
Saya akan menambah beberapa hadiah yang lain :)

Berikut adalah senarai nama insan-insan yang sudi memeriahkan
"My 2nd Giveaway" ini...


Ok, bolehlah check penyertaan masing-masing ye
Kalau ada yang tertinggal nama tu cepat-cepat bagitau saya...
Lastly, nak bagitau...
 Saya amat menghargai kesudian dan kesempatan anda semua
Untuk memeriahkan "My 2nd Giveaway" ini
Doakanlah rezeki saya sentiasa bertambah ye...
Bolehlah dok anjur giveaway lagi kan :)
Salam ukhwah, salam persahabatan dan salam 1blogger :)
Assalamu 'alaikum...

8 ulasan

ummi_norseha berkata...

Alhamdulillah nm sy ada dlm list...

CikguAreefNaim berkata...

to ummi_norseha,

alhamdulillah, good luck!

Deleted berkata...

42 (:

ORKED berkata...

alhamdulillah,,
nombor 64

Unknown berkata...

ye..ye..
nama k.ayu ada..
Ya Allah.. moga k.ayu menang...sbb k,.ayu mau FM.. hehehe

tunz berkata...

mama yg 2nd last tu.tq2

affafkusayang berkata...

Salam..

No.5 datang lapor diri. moga ada rezeki kat sini...

CikguAreefNaim berkata...

to anisah, cik lemon, kak ayu, mama tunz & affaf,

good luck... tq ya sudi join ga ni :)

Dikuasakan oleh Blogger.