9 Hari Tanpa Entri

Dah 9 hari blog ni menyepi tanpa sebarang entri
Actually, saya belum berkesempatan untuk menulis entri-entri baru
Dek kesibukan dengan pelbagai perkara
Yang membataskan rasa malas melebihi rasa rajin :)
In sya Allah, banyak yang ingin saya kongsikan nanti, tunggu ya!

p/s - Tak pernah-pernah saya tertidur di dalam kereta hampir 1 jam
Ianya berlaku pada petang tadi
Saya ke bandar Kulaijaya untuk ke PPD 
Bagi menyelesaikan urusan berkaitan program khatam al-Qur'an 
Yang akan dijalankan pada esok hari
Dek terlalu mengantuk, saya berhenti di masjid untuk melelapkan mata sebentar
Sedar-sedar hampir 1 jam saya tertidur
Kelam-kabut bangun and keluar dari kereta
Sebab masa tu saya belum lagi menunaikan solat Zohor
Sampai di PPD pun agak lewat
AlhamdulilLah, nasib baik sempat menyelesaikan urusan di PPD tu :)

4 ulasan

Unknown berkata...

urusan pe tu ustaz di PPD?penat sgt tu smpai tertidur 1 jam

NeoBalanoCarpus berkata...

itulah pengorbanan seorang pendidik..penat2 pun kerja selesai.:D

CikguAreefNaim berkata...

to cikgu mia,

urusan menyiapkan sijil penyertaan n penghargaan utk majlis khatam AQ...

tkdelah penat sgt, tp ngantuk sgt... :)

CikguAreefNaim berkata...

to neo,

ish, ckp psl kerja selesai terus jd fobia, sbb byk keja yg tk selesai lg :)

Dikuasakan oleh Blogger.