Selamat Ulangtahun Kelahiran Yang Ke-28

Daripada saya untuk 'my_Qarin', hehehe...
lk
Alhamdulillah, dengan nikmat hidup yang Allah SWT kurniakan, hari ini genaplah umur saya 28 tahun. Saya telah dilahirkan pada 08 Mac 1982 bersamaan dengan 13 Jamadil Awwal 1402H. So, kalau ikut kalendar hijrah, umur saya dah 29 tahun, dah tua kan? Hehehe... Kalau sesape nak check tarikh kelahiran mengikut kalendar hijrah, boleh klik di sini yer.
lk
And di kesempatan ini, saya nak ucapkan terima kasih kepada the one and only Elia, sahabat saya yang sentiasa mengambil berat tentang kawan2 lain, walaupun kawan2 lain wat dek jer, hehehe... Sori yer Elia... Our friendship will never end, in sya Allah... Tq 4 your wish :
lk
"Happy birthday. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi keselamatan dan kesihatan, dianugerahkan kegembiraan dan kebahagiaan serta dikurniakan kejayaan di dunia dan akhirat. Amin..."
lk
Entri syok sendiri ni dibawakan oleh saya untuk saya, jangan marah! Hehehe...

2 ulasan

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam Azaref,

Happy Birthday to you. semoga panjang umur dan sihat sentiasa dan murah rezeki dan mendapat jodoh yang terbaik. amin.

Areef berkata...

Wsalam mama,

Wah, mama nak jadi ratu trek kat blog sy lak yer, heheheh... Alah, blog tak glamer, memang senang nak jadi ratu trek, hahahaha. Gurau je mama. Anyway, tqvm 4 your doa... amin... and for your dearest 'late son'. Alfatihah for him...

Dikuasakan oleh Blogger.