Jika Ada Rezeki...

Diperoleh daripada alamat url yang tertera pada gambar.
lk
Jika ada rezeki teringin gak nak menang hadiah kat atas ni. Kalau dapat hadiah tu, bolehlah dijadikan perhiasan kat rumah saya kan, hehehehe...
lk
Sebenarnya, ni kali pertama saya menyertai giveaway yang dianjurkan oleh blogger lain. Saya ni pembaca setia blog Kak Ina KL. Tengok kat blog Kak Ina KL tu ada entri pasal giveaway ni; yang dianjurkan oleh Kak Nor Kelate. Rasa cam tak susah sangat, just tinggalkan komen pada entri berkenaan giveaway tu, then ada rezeki bolehlah menang.
lk
Sebenarnya, saya belum pernah ziarah ke blog Kak Nor Kelate tu sebelum ni. Pasal giveaway tulah yang membawa saya klik2 ke blog Kak Nor Kelate ni. Harap2 boleh menanglah yer... Saje je suka2... Kalau ada sesape nak cuba, bolehla ke blok Kak Nor Kelate tu. Tarikh tutup 29 Januari ni. Semoga berjaya!

2 ulasan

MrsNor berkata...

Salam Ibnunaeem
Mulo-mulo kak nor nok ucap timokasih bayok-bayok buak entry giveaway blog akak di sini. Mugo bertambah meriah giveaway ini nanti..

keduonyo..kak nor gelak besarr baco komen hok demo tinggal..aduhhh sakit perut kak nor suko(ketawa)... grammar hancur! tapi sekurang2nya masih ada ingatan terhadap Klate.

Kak Nor dulu masa belajar kat UM ter pakwe dgn org Ayer Baloi Pontian Johor... tapi jodoh tak ada, cinta 2 adat tak dpt bersatu huhuu sedihhh rupanya org Jawa tak suka org Klate ... tak per last2 jodoh bertemu dgn org Mendaling Perak hehehe

Kalu terdtg lagi ke KB, jemput dtg ke rumah kak nor

Areef berkata...

wsalam kak Nor,

panggil saya Areef jer...

u r welcome. saje je wat entry ni. takde apa nak tulis. dah lama tak update blog, hehehe...

hehehe, saje je nak bodek kak Nor dok kecek Kelate tu. tapi dulu masa saya dok Kelate, saya memang tak rajin pun kecek pun. ramailah kwn2 dr Kelate, tp saya tak rajin nak ghoyak samo, kecek Johor jah, hehehe...

rapi, saya suka dok sana dulu. rindu kat nasi kerabu mokcik gelang banyak kat padang bas KB tu; dah pindah tempat kan.

jodoh pertemuan tu kuasa Allah kak Nor. jiran sebelah rumah saya ni arwah ayah dia orang Kedah. anak2 dia 2 orang kawin org Kelate. yg nombor dua tu mula nak kawin org Jawa Selangor, tapi arwah ayah dia tak suka. last2 kawin ngan org Kelate gak. hidup ni memang pelik kan.

tula, igt masa jiran saya tu pi menikah kat Kelate saya nak ikut, tapi tgh2 bulan, pitis tak cukup, pastu saya ada kelas master. tapi, saya memang rindu sangat nak ke Kelate, nak balik tempat belaja dulu, dan nak tgk sgt perubahan yg org dok citer Kelate lor ni dah berubah macam2... saya pun dulu study UM…

in sya Allah kalau ada rezeki saya ke Kelate, in sya Allah saya singgah rumah kak Nor ambil hadiah deko, hahahahahaha....

Dikuasakan oleh Blogger.