Walimah, walimah, walimah...

Sekarang ni semua guru di sekolah-sekolah sdg bercuti, termasuklah saya. Bestnyer cuti. He3. Selain dari makan, tido, ngadap internet, hantar adik gi tuisyen, window shopping, shopping2, he3, aktiviti lain yang saya lakukan adalah menghadiri majlis perkahwinan (walimah) sedara-mara & kwn2. Tapi ada gak yg saya tak pegi. Yela, klu dah dalam sehari ada lebih dari satu pastu tpt jauh2 mcmana nak pegi... Tapi, semalamla saya attend 2 walimah dlm satu hari. Yela dekat jer kan... Di sini saya uploadkan gambar2 perkahwinan mereka...
Ni walimah kwn saya Mahathir Abd. Wahid & pasangannya (tak tau nama lak). Mahathir ni kwn sepengajian & kwn serumah masa kat UM dulu. Ni majlis sebelah pihak lelaki yang diadakan di Kg. Melayu Majidee, JB. Yang pakai kemeja biru jalur2 n yg bertudung pink tu berseri2 je kan. Yela, lepas ni walimah dorang lak menyusul.
Yg ni lak walimah sepupu sy Alisa dengan pasangannya Aris. Ni majlis sebelah pihak lelaki yang di adakan di Tangkak, Muar. Dorang ni match maker by kakak Alisa, kak Ayu. Alisa ni tua setahun je dr saya. So, dorang kate Alisa dah lepas, so lepas ni turn sy la pulak... Walau sampai ke Perlis pun dorang akan hantar... He3.
Yg ni lak walimah Basidh & Afifah. Basidh org Penang. Afifahlak org JB. Kira cinta Utara-Selatan la ni. He3. Basidh kwn sepengajian kat UM. Afifahlak junior sy masa kt UM. Majlis ni sebelah pihak perempuan yg diadakan di Kg. Tarom, JB. Tapi, yg walimah di Penang, sorile cheq tak pila Basidh no...

Yg ni lak walimah Siti Aminah & Zulkefli. Dua2 kwn sy. Aminah kwn sy sejak di sekolah rendah. Zul lak kwn sy sejak jadi cikgu ni. Dorang ni mengajar di sekolah yg sm. Kira bercinta kat sekolah la ni. He3. Dalam gambar ni, sorang je yg belum kawin, sape ek?. He3.
Doakan agar mereka bahagia...

1 ulasan

MawarMata berkata...

Akh..pasni akh la ek..kih3..jgn lupa jemput ain sekeluarga tau... (^_~)

Dikuasakan oleh Blogger.