My 2nd Giveaway : Pertukaran Pemenang

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera...

Sebelum ni, saya ada menganjurkan My 2nd Giveaway. AlhamdulilLah, nama pemenang dah pun diumumkan. Cuma, masalahnya salah seorang daripada pemenang tu sampai sekarang tak respons pun lagi maklumat diri yang diperlukan untuk saya menguruskan penghantaran hadiah untuk giveaway tu. Erm, oleh itu saya telah membuat keputusan untuk memilih pemenang yang lain. Pemenang baru yang telah dipilih ialah peserta yang memegang nombor 65; Fiezah Kecik. Tahniah diucapkan. Kepada Fiezah Kecik sila emailkan nama penuh, alamat dan nombor telefon ke azaref82@gmail.com ye. TQ!

Hadiah yang bakal dimenangi oleh Fiezah Kecik ialah :


Kepada pemenang My 2nd Giveaway yang lain, in sya Allah esok saya akan poskan hadiah yang telah anda menangi tu ye. Maaf, atas keterlewatan...

p/s - Saya risau Fiezah Kecik ni pun takkan respons. Sebab komen yang saya tinggalkan pada entri penyertaan beliau sebelum ni pun tak berbalas. Then, saya perasan blog beliau ni just for contest and giveaway. Erm, rasanya lepas ni kalau saya nak organize contest or giveaway saya akan wajibkan penyertaan melalui blog peribadi sahaja. Adil kan? Sebab giveaway saya sebelum ni pun, ada seorang pemenang yang tak respons pun, huhuhu... Untuk kali ni, saya beri masa 3 hari je, kalau Fiezah Kecik tak respons gak saya akan pilih pemenang yang lain lagi, huhuhu...

Update : Fiezah Kecik dah respons :) AlhamdulilLah...

6 ulasan

nona sani berkata...

LAU TKDE JUGAAKK..PILIHLAA NONAAA YERR..HHEEE..I COP FIRST...BOLEHH??HUHHUUXXXHUXXX...

MAHU3!! HEHEEE...

fiezahkecik berkata...

salam. thanks ye. saya dah emailkan :)

CikguAreefNaim berkata...

to fiezahkecik,

w'salam... alhamdulillah :) tq

CikguAreefNaim berkata...

to baby,

tkde rezeki awaklah, fiezahkecik dh balas... cuba lain kali yer... :)

aDisH.sHidA berkata...

x smpt nak join....sedih nya

CikguAreefNaim berkata...

to adish shida,

jgn sedih noo... in sya allah, lain kali ada rezeki leh join...

Dikuasakan oleh Blogger.