Rakaman Video Kawad Kaki SK Bandar Tenggara 1, Kulai, Johor

Di sini, ingin saya kongsikan rakaman video kawad kaki SK Bandar Tenggara 1, Kulai, Johor yang telah berjaya mendapat tempat kedua di dalam Pertandingan Kawad Kaki Badan Berunifrom Sekolah-Sekolah Rendah Peringkat Kebangsaan Tahun 2010 (Kategori Putera) dan memenangi Kategori Ketua Platun Terbaik. Untuk pemenang tempat pertama dan ketiga, rakaman videonya akan menyusul kemudian yer...

Dan saya hanya memiliki rakaman video untuk Kategori Putera sahaja. Untuk makluman, video di bawah ini telah dicompressed, so kualitinya tidak begitu baik.

Sebelum ni, kalau saya nak edit video di Movie Maker, terus edit tanpa perlu compressed terlebih dahulu. Tapi, sekarang ni kalau tak compressed video tu terlebih dahulu, tak boleh lak nak edit di Movie Maker. Tak tahulah kenapa... Semua rakaman video yang diupload ke blog saya sebelum ni, semuanya uncompressed, so kualitinya tu eloklah sikit, tapi sekarang ni tak tahulah kenapa lak kena compressed dulu. Then, sekarang saya takleh lak nak upload video ke youtube. So, saya beralih ke metacafe. But, tak tahulah nape lak metacafe pun dah takleh upload rakaman video saya ni. So, saya beralih lak ke metacafe pro, baru leh, tapi ambik masa sikit nak upload.

Kepada sesape yang ada penyelesaian kepada masalah saya ni, lehlah share yer... Alamak, termembebel lak, hehehe... Jangan buang masa lagi, jomlah layan rakaman video ni yer...


lk
p/s - Rakaman video ni dah boleh upload ke Youtube
Alhamdulillah...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.